lørdag den 18. juni 2011

Velkommen!

Hej alle Sims 2 freaks!
Velkommen til min nye Sims 2 blog hvor jeg deler mine tips, links, koder og viden med jer andre. Bliv fast læser, og blive opdateret måske hver weekend. Det er og forbliver ikke regelmæssigt, når jeg opdaterer bloggen.
I så fald, så gå rundt i bloggen og hyg dig lidt med det. Har du en indvending, idé eller andet, så kontakt mig på minnijinxx@hotmail.com
___________________________________
Jeg kommer til at oprette en youtube profil, hvor jeg demonstrer ting og sager, såsom at udløse en kode. Så sørg for at subscribe til den kommende youtubekanal!

- Joy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik på denne boks for at tilføje en kommentar.
~ HUSK: Din kommentar vil blive fjernet hvis det indeholder trusler, fornærmelse mod andre læsere og groft sprog ~